B&B Finance
B&B Select is een professionele intermediair met focus op aandacht en kennis. Onze specialismen zijn Finance, Logistiek, Management, Staf en Ondersteuning.
Senior Payroll Officer – Fulltime – Breda
Ben jij een gedreven professional die energie haalt uit een gevarieerd klantenbestand en graag de touwtjes in handen heeft bij het payrollproces? Dan hebben wij dé perfecte vacature voor jou!
Het aanbod
- 29 vakantiedagen (op basis van 40 uur) en de mogelijkheid om feestdagen om te wisselen voor andere vrije dagen;
- Een salaris tussen de € 2.650,- en € 4.665,- bruto per maand op fulltime basis;
- Premievrij pensioen, thuiswerk- en maandelijkse internetvergoeding;
- Een uitgebreid scala aan trainingen en opleidingsmogelijkheden ter bevordering van zowel je professionele als persoonlijke groei;
- Goede werk-privébalans (hybride werken), mogelijkheid tot een ‘workation’ en een volledig ingerichte ergonomische thuiswerkplek;
- Een telefoon en laptop van de zaak;
- Een gezonde werkplek: sportschool abonnement, gratis fruit en een leasefietsregeling;
- Een prachtige loopbaanstap met mooie klanten en interessante deals;
- Goede werksfeer in een betrokken en hecht team.
Over het bedrijf
Het bedrijf gelooft in de vrijheid om werk zelfstandig in te richten, de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen, en persoonlijke aandacht binnen een team waarin iedereen elkaar kent en kan meedenken over de organisatie. Werknemers krijgen een persoonlijke mentor die hen begeleidt en coacht, en ze maken deel uit van een betrokken en hecht team waar een goede werksfeer centraal staat.
Wat ga je doen?
- Je zal het 1e aanspreekpunt zijn voor (inter)nationale klanten voor alle vragen omtrent het gehele payrollproces in de breedste zin van het woord;
- Zelfstandig salarisadministraties uitvoeren voor het gevarieerde klantenbestand;
- Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille;
- Bijdragen aan het begeleiden, motiveren en uitdagen van de junior collega’s;
- Je bent en blijft op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving op het gebied van de salarisadministratie en je vindt het leuk om jouw kennis met anderen te delen.
Dit breng jij mee
- Een afgeronde MBO/ HBO opleiding aangevuld met het Praktijkdiploma loonadministratie (PDL) en eventueel de Vakopleiding Payroll Services (VPS);
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in de salaris administratieve dienstverlening;
- Actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van de salarisadministratie;
- Je beschikt over goed cijfermatig- en nauwkeurig inzicht;
- Goede communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal.
Interesse?
Is dit voor jou de ideale functie? Solliciteer dan direct met jouw cv/motivatie!
Twijfel je nog of heb je aanvullende vragen?
Laat dan snel jouw gegevens achter via een berichtje op WhatsApp! Ook kan je contact opnemen via 010-4143366 of een berichtje sturen naar c.langenberg@benbselect.nl.
Aan jou de keuze!